Agnieszka Łukasik-Turecka

Kategorie treściowe w publikacjach dotyczących prezydenckiej kampanii wyborczej z 2005 roku. Analiza tygodników: „Polityka”, „Wprost”, „Tygodnik Solidarność”
[Content Categories in Publications Concerning Presidential Election Campaign in 2005. The Analysis of the Weeklies: Polityka, Wprost, Tygodnik Solidarność]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2009
Tytuł publikacji: Współczesne media : status, aksjologia, funkcjonowanie
Redaktorzy: Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Tom: 1
Strony od-do: 42-55



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Łukasik-Turecka",
title = "Kategorie treściowe w publikacjach dotyczących prezydenckiej kampanii wyborczej z 2005 roku. Analiza tygodników: „Polityka”, „Wprost”, „Tygodnik Solidarność”",
journal = "",
year = "2009",
pages = "42-55"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łukasik-Turecka, A. (2009). Kategorie treściowe w publikacjach dotyczących prezydenckiej kampanii wyborczej z 2005 roku. Analiza tygodników: „Polityka”, „Wprost”, „Tygodnik Solidarność”. , 42-55.