Agnieszka Łukasik-Turecka

Człowiek-kandydat w wyborach jako produkt specjalistów od marketingu politycznego
[An Election Candidate as a Product of Political Marketing Specialists ]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Sieradz
Rok wydania: 2012
Tytuł publikacji: Zadania współczesnej humanistyki : człowiek i nauka
Redaktorzy: Jakub Bartoszewski, Joanna Lisiecka, Joanna Swędrak
Strony od-do: 57-70
Streszczenie: Artykuł traktuje o problemie kreowania wizerunku kandydatów w wyborach powszechnych, a dokładniej o granicach tej kreacji. Na ile specjalista od marketingu politycznego pomagając kandydatowi w uzyskaniu mandatu jedynie uwypukla zalety danej osoby, a na ile jednak, przy kreacji nowego wizerunku, tworzy obraz nie do końca prawdziwy, a czasem wręcz fałszywy? Gdzie jest owa granica między uwypukleniem pozytywnych stron danej osoby, a wykreowaniem kogoś zupełnie nieprawdziwego? Czy ceną, jaką płacimy za zmianę wizerunku nie jest zbyt często chwilowa utraty tożsamości? Czy z punktu widzenia marketingowca człowiek startujący w wyborach to taki sam produkt do sprzedania jak każdy towar w sklepie? Artykuł jest próbą odpowiedzi na powyższe pytania.
Słowa kluczowe: marketing polityczny, kampania wyborcza, kreowanie wizerunku



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Łukasik-Turecka",
title = "Człowiek-kandydat w wyborach jako produkt specjalistów od marketingu politycznego ",
journal = "",
year = "2012",
pages = "57-70"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łukasik-Turecka, A. (2012). Człowiek-kandydat w wyborach jako produkt specjalistów od marketingu politycznego . , 57-70.