Agnieszka Łukasik-Turecka

Nieodpłatne audycje wyborcze w publicznym radiu jako narzędzie komunikowania polskich partii politycznych w kampaniach wyborczych
[Free Election Broadcasts on Public Radio as A Communication Tool of Polish Political Parties in Election Campaigns]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Studia Politicae Universitatis Silesiensis (ISSN: 1895-3492)
Rok wydania: 2015
Tom: 15
Strony od-do: 220-232
Streszczenie: Niniejszy artykuł ma za zadanie ukazać w jaki sposób polskie partie polityczne wykorzystują nieodpłatne audycje wyborcze w procesie komunikowania politycznego w czasie kampanii wyborczych. Materiałem badawczym były nieodpłatne audycje wyborcze emitowane na antenie Radia Lublin S.A. w trakcie kampanii wyborczych w Polsce w latach 2011-2014, zaś metodą badawczą – analiza zawartości i analiza porównawcza. W artykule przybliżono prawny aspekt nieodpłatnych audycji wyborczych, przedstawiono sposoby wykorzystania przez uprawnione komitety wyborcze czasu antenowego w ramach nieodpłatnych audycji wyborczych, omówiono błędy popełniane przez komitety wyborcze przy tworzeniu audytywnych spotów wyborczych, a także ukazano, co należałoby zmienić, aby partie polityczne mogły skuteczniej komunikować się z wyborcami za pomocą nieodpłatnych audycji wyborczych w publicznym radiu.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Łukasik-Turecka",
title = "Nieodpłatne audycje wyborcze w publicznym radiu jako narzędzie komunikowania polskich partii politycznych w kampaniach wyborczych",
journal = "Studia Politicae Universitatis Silesiensis",
year = "2015",
pages = "220-232"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łukasik-Turecka, A. (2015). Nieodpłatne audycje wyborcze w publicznym radiu jako narzędzie komunikowania polskich partii politycznych w kampaniach wyborczych. Studia Politicae Universitatis Silesiensis, 220-232.