Poezja dźwignią reklamy, czyli polonista jako copywriter
[Poetry is an advertising lever, i.e. a Polish teacher as a copywriter]

Artykuł popularnonaukowy w czasopiśmie

Czasopismo: Przegląd Uniwersytecki (ISSN: 0866-9961)
Rok wydania: 2020
Tom: 30
Numer czasopisma: 4(186)
Strony od-do: 34-35
Słowa kluczowe: poezja, literatura, reklama, marketing, copywriter
Dostęp WWW: https://www.kul.pl/files/1120/przeg_XXX_nr_4_186_internet.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Adam Fitas",
title = "Poezja dźwignią reklamy, czyli polonista jako copywriter",
journal = "Przegląd Uniwersytecki",
year = "2020",
number = "4(186)",
pages = "34-35"
}

Cytowanie w formacie APA:
Fitas, A. (2020). Poezja dźwignią reklamy, czyli polonista jako copywriter. Przegląd Uniwersytecki, 4(186), 34-35.