Rzeczywistość reklamy - cel, przesłanie i ocena społeczno-etyczna.
[The reality of advertising - purpose, ideas, and socio-cultural and ethics evaluation.]

Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej

Nazwa konferencji: Europa.Gospodarka. Media.
Współautorzy: Współtworzący konferencję:, Andrzej Dragula, Milan Droppa, Andrzej Geborys, Tadeusz Guz, Ireneusz Jaźwiński, Kamil Kardis, Sylwester Kasprzak, Jakub Koper, Helena Kuvikowa, Dorota Marzec, Pawel Mikuś, Gabriel Pala, Maria R. Pałubska, Marek Petro, Marek Pribula, Gabriela Vacekova, Jarosław Świda, Eliza Wilczyńska, Piotr Witkowski, Elżbieta Wolanin-Jarosz
Miejsce: Tomaszów Lubelski
Nazwa jednostki: Wydział Zamiejscowy Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie Lubelskim (KUL)