Sławomir Żurek

Dlaczego didaskalia są ważne w analizie oraz interpretacji dramatu? Ćwiczenia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych
[Why are the stage directions important in alnalysis and interpretation of the drama? Exercises for students of upper secondary school]

Artykuł nierecenzowany w czasopiśmie

Czasopismo: Zeszyty Szkolne (ISSN: 1642-1302)
Współautorzy: Aleksandra Porożyńska
Rok wydania: 2004
Strony od-do: 103-106



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Sławomir Żurek and Aleksandra Porożyńska",
title = "Dlaczego didaskalia są ważne w analizie oraz interpretacji dramatu? Ćwiczenia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych ",
journal = "Zeszyty Szkolne",
year = "2004",
pages = "103-106"
}

Cytowanie w formacie APA:
Żurek, S. and Aleksandra Porożyńska(2004). Dlaczego didaskalia są ważne w analizie oraz interpretacji dramatu? Ćwiczenia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych . Zeszyty Szkolne, 103-106.