La comunicación profesional en español – una nueva oferta de estudios de segundo grado en el Instituto de Filología Románica de la Universidad Católica Juan Pablo II
[Professional communication in Spanish language - new range of courses, second degree at the Institute of Romance Philology, KUL]

Rozdział w recenzowanej książce naukowej

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2012
Tytuł publikacji: Komunikacja zawodowa w języku hiszpańskim – nowa oferta zajęć na studiach drugiego stopnia Instytutu Filologii Romańskiej KUL
Redaktorzy: Magdalena Sowa, Urszula Paprocka-Piotrowska
Tom: 3
Strony od-do: 89-95
Streszczenie: Celem artykułu jest nakreślenie charakteru zajęć z komunikacji zawodowej w języku hiszpańskim, naświetlone z perspektywy osoby prowadzącej te zajęcia oraz uczestników kursu. Autor wskazuje dwa podstawowe komponenty wiedzy, przyswajane w ramach nauki komunikacji zawodowej w języku hiszpańskim. Jednym z nich jest znajomość języka hiszpańskiego, drugim – wiedza ekonomiczna. Informuje o metodzie doboru słownictwa i źródeł. Przedstawia tematykę wspomnianych zajęć.