Znaczenie korelacji międzyprzedmiotowej w nauczaniu religii katolickiej. Próba interpretacji personalistycznej
[Meaning of correlation intersubject in catholic’s religious teaching. Attempt personalistic interpretation. ]

Artykuł popularnonaukowy w wydawnictwie zbiorowym

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2011
Tytuł publikacji: Korelacja nauki religii katolickiej z edukacją szkolną
Streszczenie: Korelacja nauki religii z edukacją szkolną jest dowodem dialogu wiary z rozumem, religii z nauką, chrześcijaństwa ze współczesnością. Ma służyć człowiekowi, czyli jego samopoznaniu i autointerpretacji, a następnie samorealizacji osobowości chrześcijańskiej w dziedzinie poznawczo-intelektualnej.
Słowa kluczowe: korelacja, nauka religii, osoba, hermeneutyka, szkoła, człowiek



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Piotr Goliszek",
title = "Znaczenie korelacji międzyprzedmiotowej w nauczaniu religii katolickiej. Próba interpretacji personalistycznej",
journal = "",
year = "2011",
}

Cytowanie w formacie APA:
Goliszek, P. (2011). Znaczenie korelacji międzyprzedmiotowej w nauczaniu religii katolickiej. Próba interpretacji personalistycznej. ,