Woorden en waarden. Beleefdheidsstrategieen in Poolse, Nederlandse en Vlaamse direct mail
[Words and values. Politeness Strategies in Polish, Dutch and Flemish direct mail]

Książka naukowa recenzowana

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2013
Streszczenie: Niniejsza książka przedstawia wyniki badań nad praktyką korespondencji handlowej w Polsce, Holandii i Flandrii . Pierwsze badanie, przeprowadzone w niniejszej pracy, stanowi próbę udzielenia odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób Holendrzy, Polacy i Flamandowie posługują się strategiami grzeczności w korespondencji handlowej, a dokładnie w ofertach handlowych typu „direct mail” (= pytanie badawcze 1). Drugie badanie, przeprowadzone w niniejszej pracy, ma na celu ustalenie w jakim stopniu różnice w metodach prowadzenia korespondencji handlowej w każdej z trzech kultur badanych w niniejszej pracy, są zbieżne z różnicami w wartościach kulturowych (= pytanie badawcze 2). Aby odpowiedzieć na to pytanie w niniejszej pracy wykorzystano wyniki międzykulturowych badań nad wartościami Geerta Hofstede’a (1980, 2001).



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Muriel Waterlot",
title = "Woorden en waarden. Beleefdheidsstrategieen in Poolse, Nederlandse en Vlaamse direct mail",
year = "2013",
}

Cytowanie w formacie APA:
Waterlot, M. (2013). Woorden en waarden. Beleefdheidsstrategieen in Poolse, Nederlandse en Vlaamse direct mail. Lublin: