Hoe tolerant is het vreemdetalenonderwijs jegens vertalen?
[How tolerant is foreing language learning towards translation?]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Humanistyczne (ISSN: 0035-7707)
Rok wydania: 2020
Tom: 68
Numer czasopisma: 5, zeszyt specjalny
Strony od-do: 169-182
Streszczenie: W niniejszej artykule przedstawiono przyczyny nietolerancji w zakresie tłumaczenia w glottodydaktyce. Na podstawie najnowszych publikacji w tej dziedzinie analizujemy czy ta postawa uległa zmiana w 21ym wieku i na ile można ją nadal uważać za „nietolerancyjną”.
Słowa kluczowe: glottodydaktyka, dydaktyka przekładu
Dostęp WWW: https://ojs.tnkul.pl/index.php/rh/article/view/14466/14114
DOI: 10.18290/rh20685sp-12



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Muriel Waterlot",
title = "Hoe tolerant is het vreemdetalenonderwijs jegens vertalen?",
journal = "Roczniki Humanistyczne",
year = "2020",
number = "5, zeszyt specjalny",
pages = "169-182"
}

Cytowanie w formacie APA:
Waterlot, M. (2020). Hoe tolerant is het vreemdetalenonderwijs jegens vertalen?. Roczniki Humanistyczne, 5, zeszyt specjalny, 169-182.