Functionele & taakgerichte vertaaldidactiek in het universitaire vreemdetalenonderwijs
[Functional and task based translation didactics in foreign language learning in higher education]

Książka naukowa recenzowana

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2018
Streszczenie: Głównym celem naukowym monografii było opracowanie zintegrowanego modelu dydaktyki dla usprawnienia interkulturowej kompetencji komunikacyjnej poprzez zajęcia translacji w nauczaniu języków obcych. Model ten został sformułowany, aby wyjść naprzeciw zapotrzebowaniu dydaktyki translacji w nauczania języków obcych (dalej: glottotranslacja) w ramach akademickich kierunków filologicznych, na których dydaktyka translacji funkcjonuje w ramach programu nauki języka obcego.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Muriel Waterlot",
title = "Functionele & taakgerichte vertaaldidactiek in het universitaire vreemdetalenonderwijs",
year = "2018",
}

Cytowanie w formacie APA:
Waterlot, M. (2018). Functionele & taakgerichte vertaaldidactiek in het universitaire vreemdetalenonderwijs. Lublin: