Wybrane obszary wsparcia psychologicznego uczniów zdolnych
[Selected areas of psychological support for gifted students]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY (ISSN: 0137-6136)
Współautorzy: Andrzej Sękowski
Rok wydania: 2022
Tom: 41
Numer czasopisma: 3
Strony od-do: 147-160
DOI: 10.17951/lrp.2022.41.3.147-160
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Martyna Płudowska and Andrzej Sękowski",
title = "Wybrane obszary wsparcia psychologicznego uczniów zdolnych",
journal = "LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY",
year = "2022",
number = "3",
pages = "147-160"
}
Cytowanie w formacie APA:
Płudowska, M. and Andrzej Sękowski(2022). Wybrane obszary wsparcia psychologicznego uczniów zdolnych. LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY, 3, 147-160.