2020

Prace magisterskie
  • Wartości umacniania siebie a intencja przedsiębiorcza na etapie przedemerytalnym i emerytalnym
  • Normy związane z wiekiem a intencja przedsiębiorcza na etapie przedemerytalnym i emerytalnym
  • Ugodowość a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne

2019

Rozprawy doktorskie
  • Osobowościowe i organizacyjne uwarunkowania skuteczności przedstawicieli handlowych
Prace magisterskie
  • Zaangażowanie w markę a dynamika samooceny w procesie zakupowym
  • Samoocena a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Pozytywna orientacja a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Zadowolenie z życia a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Afekt pozytywny a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Zaangażowanie w markę a dynamika dumy z produktu w procesie zakupowym
  • Afekt negatywny a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Optymizm a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Zaangażowanie w markę a dynamika emocji w procesie zakupowym

2018

Rozprawy doktorskie
  • Personal values and innovative behaviour in organisation
  • Authentic leadership and innovative behaviour in organizations

2017

Rozprawy doktorskie
  • Personal resources and innovative behavior
Prace magisterskie
  • Pozytywna orientacja a realizacja celów. Intensywne badanie podłużne
  • Konceptualizacja i operacjonalizacja zaangażowania konsumenta w markę
  • Autentyczność a strategie współdziałania i rywalizacji u nauczycieli
  • Samoocena a realizacja celów. Intensywne badanie podłużne