Bogdana Nawroczyńskiego (1882-1974) koncepcja kształcenia, człowieka wykształconego i nauczyciela – przykładem twórczej komparatystyki europejskiej i światowej myśli pedagogicznej
[Bogdan Nawroczyński's concept of edcucation, educated man and teacher - the example of the creativ benchmarkin of European and global pedagogical thought]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Ruch pedagogiczny (ISSN: 0483-4992)
Rok wydania: 2018
Tom: 89
Numer czasopisma: 4
Strony od-do: 5-17
Słowa kluczowe: koncepcja kształcenia, człowiek wykształcony, nauczyciel, komparatystyka, myśl pedagogiczna
Dostęp WWW: https://wsp.edu.pl/wp-content/uploads/2020/06/RP-2018-4.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marian Nowak",
title = "Bogdana Nawroczyńskiego (1882-1974) koncepcja kształcenia, człowieka wykształconego i nauczyciela – przykładem twórczej komparatystyki europejskiej i światowej myśli pedagogicznej",
journal = "Ruch pedagogiczny",
year = "2018",
number = "4",
pages = "5-17"
}

Cytowanie w formacie APA:
Nowak, M. (2018). Bogdana Nawroczyńskiego (1882-1974) koncepcja kształcenia, człowieka wykształconego i nauczyciela – przykładem twórczej komparatystyki europejskiej i światowej myśli pedagogicznej. Ruch pedagogiczny, 4, 5-17.