Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace dyplomowe
- Znaczenie asertywności w komunikacji rówieśniczej w opinii uczniów klas VI-VII Szkoły Podstawowej.
- Zjawisko wykluczenia spolecznego w przestrzeni wirtualnej w opnii ucniów Zespołu Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicz w Lublińcu.
- Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego w środowisku szkolnym. Studium przypadku.
- Poziom twórczości uczniów w klasie maturalnej o profilu technik grafiki i poligrafii cyfrowej na przykładzie Zespołu Szkół technicznych w Chełmie.
- Sposoby radzenia sobie ze stresem egzaminacyjnym na przykładzie uczniów maturalnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie.
- Funkcjonowanie rodziców dzieci ze spekturm autyzmu. Studium przypadku,
2020
Prace magisterskie
- Znaczenie zabawy w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
- Zachowania agresywne u dzieci w wieku dojrzewania w opinii rodziców i nauczycieli
- Praca dydaktyczno - wychowawcza nauczycieli z uczniami mającymi zaburzenia mowy w wybranych szkołach gminy Łęczna
- Problem alkoholowy w rodzinie jako jeden z czynników warunkujących rozwój i wychowanie dziecka w percepcji Dorosłych Dzieci Alkoholików
- Zdrowie i aktywność fizyczna rodziców dzieci w wieku przedszkolnym
- Integracja i adaptacja ukraińskich studentów na terenie Lublina
2018
Prace dyplomowe
- Znaczenie wycieczek krajoznawczych w nauczaniu przyrody na II etapie edukacyjnym
- Stosunek młodziezy polskiej do zaborcy rosyjskiego w Królestwie Polskim. Postawy patriotyczne w latach 1860-1890
- Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w nauczaniu matematyki na poziomie szkoły średniej
- Sytuacja ucznia przewlekle chorego w edukacji szkolnej na przykładzie dzieci z epilepsją
- Rola wychowawcy w kształtowaniu postaw osób odbywających karę pozbawienia wolności
- Wychowanie poprzez sztukę na przykłądzie wybranych dzieł malarskich
- Wybrane elementy i zasady życia rodzinnego w świetle adhortacji Amoris Laetitia Papieża Franciszka
- Atrakcyjność zajęć z chemii oraz powodzenie w nauce w opinii czniów na przykłądzie Dwujęzycznego Gimnazjum "Mentis" w Warszawie