Diagnoza – definicja, klasyfikacje, modele, narzędzia
[Diagnosis - definition, classifications, models, tools]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Współautorzy: Agnieszka Dłużniewska
Miejsce: Warszawa
Rok wydania: 2017
Tytuł publikacji: Diagnoza specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci i młodzieży. Standardy, wytyczne oraz wskazówki do przygotowania i adaptacji narzędzi diagnostycznych dla dzieci i młodzieży z wybranymi specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
Redaktorzy: Kazimiera Krakowiak
Strony od-do: 20-44
Dostęp WWW: https://efs.men.gov.pl//wp-content/uploads/2017/08/zal.16_wytyczne_wskazowki_standardy_adaptacji.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Magdalena Szubielska and Agnieszka Dłużniewska",
title = "Diagnoza – definicja, klasyfikacje, modele, narzędzia",
journal = "",
year = "2017",
pages = "20-44"
}

Cytowanie w formacie APA:
Szubielska, M. and Agnieszka Dłużniewska(2017). Diagnoza – definicja, klasyfikacje, modele, narzędzia. , 20-44.