Wpływ figuratywności obrazu i informacji katalogowej na percepcję estetyczną malarstwa współczesnego przez ekspertów i laików
[The Influence of Figurative Images and Catalogue Information on the Aesthetic Perception of Contemporary Painting Among Expert and Naïve Viewers]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica (ISSN: 2084-5596)
Rok wydania: 2016
Tom: 9
Strony od-do: 21-34
Dostęp WWW: http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-d76a0f90-87a2-44d8-8e3c-0b80a0591f6f/c/9_21.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Magdalena Szubielska",
title = "Wpływ figuratywności obrazu i informacji katalogowej na percepcję estetyczną malarstwa współczesnego przez ekspertów i laików",
journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica",
year = "2016",
pages = "21-34"
}

Cytowanie w formacie APA:
Szubielska, M. (2016). Wpływ figuratywności obrazu i informacji katalogowej na percepcję estetyczną malarstwa współczesnego przez ekspertów i laików. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica, 21-34.