Polski dyskurs marketingowy. Próba definicji
[The Polish marketing discourse. An attempt to define]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Warszawa
Rok wydania: 2018
Tytuł publikacji: Wybrane zagadnienia lingwistyki tekstu, analizy dyskursu i komunikacji międzykulturowej – In memoriam Profesor Anny Duszak (1950-2015)
Redaktorzy: Urszula Okulska-Łukawska, Urszula Topczewska, Anna Jopek-Bosiacka
Strony od-do: 201-233



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Magdalena Smoleń-Wawrzusiszyn",
title = "Polski dyskurs marketingowy. Próba definicji",
journal = "",
year = "2018",
pages = "201-233"
}

Cytowanie w formacie APA:
Smoleń-Wawrzusiszyn, M. (2018). Polski dyskurs marketingowy. Próba definicji. , 201-233.