Magdalena Parzyszek

Pedagogika rodziny jako subdyscyplina pedagogiczna o charakterze teoretycznym i empirycznym. Z doświadczeń Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
[Pedagogy of Family as a Theoretical and Empirical Subdiscipline. From Experiences Institute of Pedagogy in the John Paul II Catholic University of Lublin]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Rok wydania: 2020
Tom: 12
Numer czasopisma: 4
Strony od-do: 5-16
Streszczenie: Artykuł prezentuje badania prowadzone przez pracowników Katedry Pedagogiki Rodziny w Instytucie Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Podejmuje trzy przewodnie zagadnienia. Pierwszym zagadnieniem jest ukazanie pedagogiki rodziny, jej specyfiki i okoliczności powstania Katedry Pedagogiki Rodziny w KUL. Drugim podejmowanym zagadnieniem jest przedstawienie kierunków badań podejmowanych przez pracowników Katedry. Ostatnim – działalność upowszechniająca wyniki badań naukowych w postaci konferencji organizowanych przez pracowników Katedry oraz wydawanej serii wydawniczej.
Słowa kluczowe: pedagogika rodziny, kierunki badań seria wydawnicza
Dostęp WWW: https://ojs.tnkul.pl/index.php/rped/article/view/14655
DOI: 10.18290/rped20124-1



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Magdalena Parzyszek",
title = "Pedagogika rodziny jako subdyscyplina pedagogiczna o charakterze teoretycznym i empirycznym. Z doświadczeń Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2020",
number = "4",
pages = "5-16"
}

Cytowanie w formacie APA:
Parzyszek, M. (2020). Pedagogika rodziny jako subdyscyplina pedagogiczna o charakterze teoretycznym i empirycznym. Z doświadczeń Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Roczniki Pedagogiczne, 4, 5-16.