Reklama w nauczaniu języka polskiego jako drugiego dzieci. Kontekst amerykańskich szkół sobotnich
[Commercials in teaching Polish as a second language. The context of Polish Saturday schools in America]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Banská Bystrica
Rok wydania: 2017
Tytuł publikacji: Język Polski i Kultura. Tom 3. W stronę analizy tekstów użytkowych i artystycznych
Redaktorzy: Anita Račáková
Strony od-do: 70-83



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Magdalena Smoleń-Wawrzusiszyn",
title = "Reklama w nauczaniu języka polskiego jako drugiego dzieci. Kontekst amerykańskich szkół sobotnich ",
journal = "",
year = "2017",
pages = "70-83"
}

Cytowanie w formacie APA:
Smoleń-Wawrzusiszyn, M. (2017). Reklama w nauczaniu języka polskiego jako drugiego dzieci. Kontekst amerykańskich szkół sobotnich . , 70-83.