Katarzyna Braun

2018

Prace licencjackie
  • Znaczenie sportu w życiu uczniów klas VI i VII w opinii uczniów szkoły podstawowej w Kocudzy
  • Znaczenie zabawy w kształtowaniu relacji społecznych w przedszkolu w opinii wychowawców na podstawie Niepublicznego Przedszkola Językowego "Kraina Marzeń" w Lublinie
  • Znaczenie narzeczeństwa w kształtowaniu relacji małżeńskiej w świetle własnych badań empirycznych
  • Opinia pracowników na temat pracy wolontariuszy w wybranych placówkach opiekuńczo – wychowawczych w Lublinie
  • Funkcjonowanie dziecka z rodziny rozbitej w klasie szkolnej w opinii nauczycieli
  • Specyfika pracy wychowawcy w placówkach opiekuńczo-wychowawczych na przykładzie ,,Pogodnego Domu"

2017

Prace dyplomowe
  • Metodyka nauczania języka hiszpańskiego na III etpaie edukacyjnym
  • Uwarunkowania powstania i sposoby radzenia sobie z wypaleniem zawodowym nauczycieli w świetle literatury przedmiotu
  • Specyfika funkcjonowania klasy integracyjnejna przykłądzie kl. VI A Szkoły Podstawowej w Lublinie
Prace magisterskie
  • Błędy wychowawcze rodziców i ich konsekwencje w funkcjonowaniu dzieci w środowisku szkolnym w opinii rodziców i nauczycieli. Studium empiryczne
  • Samotne macierzyństwo jako przedmiot badań pedagogicznych. Analiza współczesnego dorobku badawczego
  • Efektywność pracy pracownika socjalnego z perspektywy klienta. Studium empiryczne na podstawie funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Platerowie
  • Praca opiekuńczo-wychowawcza Sióstr Kapucynek Najświętszego Serca Jezusa na przykładzie funkcjonowania Domu im. Matki Weroniki w Lublinie
  • Uczestnictwo osób niewidomych w życiu kulturalnym na przykładzie działalności stowarzyszenia De Facto
  • Czynniki warunkujące podejmowanie decyzji o prostytuowaniu się kobiet (w świetle badań własnych).
  • Specyfika funkcjonowania rodziny dotkniętej zdradą małżeńską w świetle literatury przedmiotu
  • Funkcje przedszkola w przygotowaniu dziecka do podjęcia nauki szkolnej w świetle wybranych czasopism pedagogicznych

2016

Prace dyplomowe
  • Znaczenie zajęć plastycznych w integralnym rozwoju dziecka na II etapie kształcenia.
  • Zarys koncepcji szkoły jako wspólnoty osób.
  • Misja i etos szkolnego doradcy zawodowego.