Wypromowane prace dyplomowe
2018
Prace licencjackie
- Znaczenie sportu w życiu uczniów klas VI i VII w opinii uczniów szkoły podstawowej w Kocudzy
- Znaczenie zabawy w kształtowaniu relacji społecznych w przedszkolu w opinii wychowawców na podstawie Niepublicznego Przedszkola Językowego "Kraina Marzeń" w Lublinie
- Znaczenie narzeczeństwa w kształtowaniu relacji małżeńskiej w świetle własnych badań empirycznych
- Opinia pracowników na temat pracy wolontariuszy w wybranych placówkach opiekuńczo – wychowawczych w Lublinie
- Funkcjonowanie dziecka z rodziny rozbitej w klasie szkolnej w opinii nauczycieli
- Specyfika pracy wychowawcy w placówkach opiekuńczo-wychowawczych na przykładzie ,,Pogodnego Domu"
2017
Prace dyplomowe
- Metodyka nauczania języka hiszpańskiego na III etpaie edukacyjnym
- Uwarunkowania powstania i sposoby radzenia sobie z wypaleniem zawodowym nauczycieli w świetle literatury przedmiotu
- Specyfika funkcjonowania klasy integracyjnejna przykłądzie kl. VI A Szkoły Podstawowej w Lublinie
Prace magisterskie
- Błędy wychowawcze rodziców i ich konsekwencje w funkcjonowaniu dzieci w środowisku szkolnym w opinii rodziców i nauczycieli. Studium empiryczne
- Samotne macierzyństwo jako przedmiot badań pedagogicznych. Analiza współczesnego dorobku badawczego
- Efektywność pracy pracownika socjalnego z perspektywy klienta. Studium empiryczne na podstawie funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Platerowie
- Praca opiekuńczo-wychowawcza Sióstr Kapucynek Najświętszego Serca Jezusa na przykładzie funkcjonowania Domu im. Matki Weroniki w Lublinie
- Uczestnictwo osób niewidomych w życiu kulturalnym na przykładzie działalności stowarzyszenia De Facto
- Czynniki warunkujące podejmowanie decyzji o prostytuowaniu się kobiet (w świetle badań własnych).
- Specyfika funkcjonowania rodziny dotkniętej zdradą małżeńską w świetle literatury przedmiotu
- Funkcje przedszkola w przygotowaniu dziecka do podjęcia nauki szkolnej w świetle wybranych czasopism pedagogicznych
2016
Prace dyplomowe
- Znaczenie zajęć plastycznych w integralnym rozwoju dziecka na II etapie kształcenia.
- Zarys koncepcji szkoły jako wspólnoty osób.
- Misja i etos szkolnego doradcy zawodowego.