Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z zaburzeniami z autystycznego spektrum (ASD) –teoretyczne podstawy i praktyczne wskazania
[Special educational needs of students with Autistic Spectrum Disorder (ASD) – the theoretical basis and practical guidelines]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Gdańsk
Rok wydania: 2016
Tytuł publikacji: Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z zaburzeniami z autystycznego spektrum (ASD) –teoretyczne podstawy i praktyczne wskazaniaSpecjalne potrzeby edukacyjne uczniów z zaburzeniami z autystycznego spektrum (ASD) –teoretyczne podstawy i praktyczne wskazania
Redaktorzy: Wojciech Otrębski Katarzyna Mariańczyk
Strony od-do: 75-94



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Karolina Krzysztofik",
title = "Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z zaburzeniami z autystycznego spektrum (ASD) –teoretyczne podstawy i praktyczne wskazania",
journal = "",
year = "2016",
pages = "75-94"
}

Cytowanie w formacie APA:
Krzysztofik, K. (2016). Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z zaburzeniami z autystycznego spektrum (ASD) –teoretyczne podstawy i praktyczne wskazania. , 75-94.