Joanna Mirek

Teaching Simultaneous Interpreting during the COVID-19 Pandemic: A Case Study

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: New Voices in Translation Studies (ISSN: 1819-5644)
Współautorzy: -
Rok wydania: 2021
Numer czasopisma: 24 (2021)
Strony od-do: 94-103
Słowa kluczowe: tłumaczenie symultaniczne, pandemia COVID-19, nauczanie zdalne, kształcenie tłumaczy ustnych
Dostęp WWW: https://www.iatis.org/images/stories/publications/new-voices/Issue_24-2021/6_Mirek_Research_Letter_-_Revised.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Joanna Mirek and -",
title = "Teaching Simultaneous Interpreting during the COVID-19 Pandemic: A Case Study",
journal = "New Voices in Translation Studies",
year = "2021",
number = "24 (2021)",
pages = "94-103"
}

Cytowanie w formacie APA:
Mirek, J. and -(2021). Teaching Simultaneous Interpreting during the COVID-19 Pandemic: A Case Study. New Voices in Translation Studies, 24 (2021), 94-103.