Językowe strategie nadawcze na platformie YouTube w nauczaniu języka rosyjskiego jako obcego
[Language strategies in video blogs – the usage of vlogs in the Russian language lesson]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2020
Tytuł publikacji: Przekraczanie granic. Rosyjska, ukraińska i białoruska przestrzeń literacka, kulturowa i językowa z perspektywy XXI wieku
Redaktorzy: Magdalena Kawęcka Maria Mocarz-Kleindienst‬ Beata Siwek Małgorzata Wideł-Ignaszczak
Strony od-do: 175-185
Słowa kluczowe: YouTube, TIK, vlogerzy rosyjscy, język rosyjski, strategie językowe



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Joanna Kozieł",
title = " Językowe strategie nadawcze na platformie YouTube w nauczaniu języka rosyjskiego jako obcego",
journal = "",
year = "2020",
pages = "175-185"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kozieł, J. (2020). Językowe strategie nadawcze na platformie YouTube w nauczaniu języka rosyjskiego jako obcego. , 175-185.