Mechanizmy regulujące wsparcie psychologiczno-pedagogiczne w czasie pandemii covid-19. Analiza zależności wynikających z zasad teorii zachowania zasobów Stevana Hobfolla
[Mechanisms regulating psychological and pedagogical support during the covid-19 pandemic. Analysis of relationships resulting from the principles of Stevan Hobfoll's resource conservation theory]

Książka naukowa recenzowana

Współautorzy: Krzysztof Jurek
Miejsce: Toruń
Rok wydania: 2022



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Iwona Niewiadomska and Krzysztof Jurek",
title = "Mechanizmy regulujące wsparcie psychologiczno-pedagogiczne w czasie pandemii covid-19. Analiza zależności wynikających z zasad teorii zachowania zasobów Stevana Hobfolla",
year = "2022",
}

Cytowanie w formacie APA:
Niewiadomska, I. and Krzysztof Jurek(2022). Mechanizmy regulujące wsparcie psychologiczno-pedagogiczne w czasie pandemii covid-19. Analiza zależności wynikających z zasad teorii zachowania zasobów Stevana Hobfolla. Toruń: