Inicjatywy społeczne przedsiębiorstw jako źródło wartości dla klienta
[Corporate social initiatives as sources of value for clients]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Warszawa
Rok wydania: 2011
Tytuł publikacji: Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce
Redaktorzy: Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski
Strony od-do: 271-284
Słowa kluczowe: społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, marketing, zarządzanie



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Inicjatywy społeczne przedsiębiorstw jako źródło wartości dla klienta",
journal = "",
year = "2011",
pages = "271-284"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2011). Inicjatywy społeczne przedsiębiorstw jako źródło wartości dla klienta. , 271-284.