Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace magisterskie
- Osoby z niepełnosprawnościami sensorycznymi w literaturze młodzieżowej
- Doświadczanie macierzyństwa kobiet z niepełnosprawnością ruchową
- Zaspokajanie potrzeb rozwojowych dzieci w Miejskim Zespole Żłobków w Lublinie w opinii opiekunek
- Sposoby komunikowania się osób z uszkodzeniami słuchu. Badania uczestników Kursu Metody Fonogestów w projekcie „Cued Speech Europa"
- Wiedza i doświadczenie nauczycieli w pracy z uczniem z Płodowym Zespołem Alkoholowym
2022
Rozprawy doktorskie
- Podmiotowe i środowiskowe uwarunkowania religijności młodzieży niesłyszącej i słabosłyszącej
- Uwarunkowania postaw młodzieży z niedostosowaniem społecznym wobec osób z niepełnosprawnością ruchową
Prace dyplomowe
- Funkcjonowanie dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasach 1-3 szkoły specjalnej
- ZABURZENIA W UCZENIU SIĘ I ZABURZENIA ZACHOWANIA MŁODZIEŻY Z MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO – STUDIUM INDYWIDUALNEGO PRZYPADKU
- PROJEKTOWANIE UNIWERSALNE DLA DOROSŁYCH UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W BIBLIOTECE SZKOLNEJ
- WARTOŚCI W PRACY ZAWODOWEJ PEDAGOGA SPECJALNEGO
- MUZYKOTERAPIA RECEPTYWNA DLA DOROSŁYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
- WYPALENIE ZAWODOWE U PEDAGOGÓW SPECJALNYCH W PRZEDSZKOLU
- KOMPETENCJE SPOŁECZNE MŁODZIEŻY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU GŁĘBOKIM
- ZACHOWANIA TRUDNE U DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I ZABURZENIAMI W UCZENIU SIĘ W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
- RELACJE RÓWIEŚNICZE W GRUPIE MŁODZIEŻY Z RÓŻNYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM
- FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNO-EMOCJONALNE MŁODZIEŻY ZE ZNACZNĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
- SAMOOCENA DOROSŁYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM
- POSTAWY WYCHOWANKÓW PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
Prace magisterskie
- Postawy studentów kierunków nauczycielskich wobec edukacji włączającej