Kompetencje młodzieży gimnazjalnej z uszkodzeniami słuchu w zakresie pisania w języku angielskim
[Competencies of low-grammar school deaf and hard of hearing students in writing in English as a second language]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2013
Tytuł publikacji: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością T. 2.1
Redaktorzy: Jolanta Baran, Grażyna Gunia
Strony od-do: 155-175



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Kompetencje młodzieży gimnazjalnej z uszkodzeniami słuchu w zakresie pisania w języku angielskim ",
journal = "",
year = "2013",
pages = "155-175"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2013). Kompetencje młodzieży gimnazjalnej z uszkodzeniami słuchu w zakresie pisania w języku angielskim . , 155-175.