Kompetencje uczniów niesłyszących i słabosłyszących w zakresie posługiwania się językiem angielskim w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych
[Deaf and hard of hearing students language competencies in Englsih as a foreign language in primary, middle high and grammar schools in Poland]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: NEOFILOLOG (ISSN: 1429-2173)
Rok wydania: 2011
Numer czasopisma: 36
Strony od-do: 91-110
Dostęp WWW: https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/23911
DOI: 10.14746/n.2011.36.8



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Kompetencje uczniów niesłyszących i słabosłyszących w zakresie posługiwania się językiem angielskim w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych",
journal = "NEOFILOLOG",
year = "2011",
number = "36",
pages = "91-110"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2011). Kompetencje uczniów niesłyszących i słabosłyszących w zakresie posługiwania się językiem angielskim w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych. NEOFILOLOG, 36, 91-110.