Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace magisterskie
- Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów klas I-III szkoły podstawowej w edukacji polonistycznej w opinii nauczycieli
2019
Prace magisterskie
- Zadania przedszkola i rodziców w procesie adaptacji dziecka 3-letniego do środowiska przedszkolnego
- Wyobrażenia dzieci i młodzieży szkolnej na temat osób z Zespołem Aspergera
- Zagrożenie uczniów klas VII - VIII lubelskich szkół podstawowych uzależnieniem od substancji psychoaktywnych
- Zjawisko agresji wśród młodzieży licealnej w świetle badań własnych
2018
Prace licencjackie
- Kształcenie integracyjne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w opinii pedagogów
- Postrzeganie osób z zespołem Downa przez lubelskich maturzystów
- Terapia zaburzeń integracji sensorycznej a funkcjonowanie dzieci z autyzmem w opinii rodziców
- Doświadczenia emocjonalne matek spodziewających się dzieci z niepełnosprawnością. Studium przypadku
- Funkcjonowanie dziecka z FAS w opinii matek zastępczych z SOS Wioski Dziecięcej w Kraśniku
- Wsparcie rodzin wychowujących dzieci z ADHD w opinii ich rodziców
- Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów z dysleksją w środowisku szkolnym
- Trudności wychowawcze rodziców dzieci ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
- Świadomość kobiet w ciąży na temat wpływu alkoholu na dziecko w okresie prenatalnym
- Pedagog specjalny w wyobrażeniach studentów i nauczycieli
- Dogoterapia w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w opinii studentów
- Komunikacja w rodzinach wychowujących dziecko ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
- Funkcjonowanie psychospołeczne osób z chorobą Alzheimera w opinii terapeutów
- Postrzeganie osób starszych przez młodzież gimnazjalną
- Budowanie relacji rówieśniczych przez młodzież i osoby dorosłe z niepełnosprawnością ruchową. Studium przypadku