Kształtowanie umiejętności czytania w edukacji przedszkolnej. Studium porównawcze metod analityczno-syntetycznej i glottodydaktyki
[Developing reading skills in preschool education. Comparative study of analytical-synthetic methods and glottodidactics]

Książka naukowa recenzowana

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2021
Słowa kluczowe: edukacja językowa, metody nauczania czytania w przedszkolu, przygotowanie do czytania, efektywność czytania w przedszkolu, metoda analityczno-syntetyczna, metoda glottodydaktyki



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Barbara Borowska",
title = "Kształtowanie umiejętności czytania w edukacji przedszkolnej. Studium porównawcze metod analityczno-syntetycznej i glottodydaktyki",
year = "2021",
}

Cytowanie w formacie APA:
Borowska, B. (2021). Kształtowanie umiejętności czytania w edukacji przedszkolnej. Studium porównawcze metod analityczno-syntetycznej i glottodydaktyki. Lublin: