Wypromowane prace dyplomowe
2012
Prace magisterskie
- „Artystyczne” i „nieartystyczne” w dziele animacji komputerowej
- Koncepcja estetyki życia codziennego Richarda Shustermana
2011
Prace licencjackie
- Piękno zaklęte w liczbach. Sztuka fraktalna
- Fenomen Pomarańczowej Alternatywy w kontekście nurtu happeningowego
- Miejsce asamblażu w panoramie sztuki współczesnej
- O współczesnej przemianie funkcji sztuki ludowej na przykładzie działalności Zespołu Tańca Ludowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- Koncepcje barwy. Analiza poglądów Johanna Wolfganga von Goethego i Wasyla Kandyńskiego
Prace magisterskie
- Fotografia jako dzieło sztuki na przykładzie wystawy "Dużo kobiet" Mikołaja Grynberga oraz wybranych prac National Geographic
- „Żydówka z cytrynami” Aleksandra Gierymskiego – ujęcie hermeneutyczne
- Istota i funkcje polskiej muzyki rockowej w latach osiemdziesiątych XX wieku
- Sztuka i piękno tańca współczesnego na przykładzie „Trampa” Krystyny Mazurówny i Gerarda Wilka
2010
Prace licencjackie
- Moda a sztuka – na przykładzie twórczości wybranych kreatorów mody lat 60. i 70. XX wieku
- Porządek w chaosie na podstawie wybranych przykładów sztuki intuitywnej
- Busking – współczesna forma sztuki?
- Artystyczna tożsamość dzieła grafiki komputerowej
- Taniec współczesny – jego geneza i istota
- Obraz malarski jako wyraz przeżyć twórcy na na podstawie „Łanów Zbóż” Vincenta van Gogha
- Funkcja sztuki według Stanisława Ignacego Witkiewicza
- Instalacja jako sztuka
2009
Prace licencjackie
- „Ulica jako forum wypowiedzi”. Rola street artu w kulturze współczesnej